Ülevaade City Kliima 2024. aasta kliendiuuringust

Ülevaade City Kliima 2024. aasta kliendiuuringust

City Kliima on tuntud oma kvaliteetsete kütte- ja jahutuslahenduste poolest, kuid kuidas hindavad seda kliendid ise? Hiljutine kliendiuuring pakub väärtuslikku teavet ettevõtte teenuste kvaliteedi, klientide rahulolu ja tulevikuperspektiivide kohta.

Peamised uuringu eesmärgid ja metoodika

Uuringu eesmärk oli mõista, kui rahul on City Kliima kliendid pakutavate teenustega ning millised on nende tulevikuplaanid seoses kütte- ja jahutussüsteemidega. Uuring viidi läbi veebiküsitlusena, kus osalesid kliendid, kes on tellinud teenuseid aastatel 2019–2024. Kokku vastas uuringule 295 klienti, millest suurem osa olid eraisikud.

Kliendirahulolu ja soovitused

Uuringu kohaselt on klientide rahulolu eriti kõrge nende hulgas, kes on hiljuti (2023-2024) tellinud õhksoojuspumpasid või konditsioneere. Olulisteks positiivseteks teguriteks on olnud ettevõtte usaldusväärsus ja erialane pädevus, mis aitasid saavutada keskmise rahuloluhinde 8,2 (skaalal 0-10). Hea meelega soovitatakse City Kliima teenuseid oma sõpradele ja tuttavatele. 

City Kliima tugevused kliendi silmis seisnevad eelkõige ettevõtte usaldusväärsuses ja professionaalsuses. Kliendid hindavad kõrgelt kiiret ja sõbralikku teenindust ning spetsialistide erialast pädevust, mis aitab leida just neile sobiva lahenduse. 

Infokanalid ja teenuse valiku alused

Uuring näitas, et City Kliima kliendid leiavad ettevõtte tihti veebilehe kaudu (33%), järgnevad otsingumootorid, foorumid ja tuttavate soovitused (29%). Valiku tegemisel mängis kõige olulisemat rolli hinnapakkumine ja kampaaniad (34% vastanutest), kuid ka kiire ja sõbralik teenindus oli oluline otsustav tegur.

Tuleviku plaanidest

Klientide vastustest selgus, et 26% plaanib oma soojuspumba hooldust lähima poole aasta jooksul, samal ajal kui 10% vastanutest kavatseb osta uue seadme lähima aasta jooksul. Kõige tõenäolisemalt kaaluvad kliendid õhksoojuspumba (29%) või õhk-vesi soojuspumba (28%) soetamist. Väga suure tõenäosuga eelistatakse ka edaspidi City Kliima teenuseid seniste heade kogemuste ja koostöö tõttu.

Kokkuvõte

City Kliima on jätkuvalt tugev tegija kütte- ja jahutuslahenduste valdkonnas, pakkudes kvaliteetset teenust ja usaldusväärseid seadmeid. Kliendid hindavad ettevõtte usaldusväärsust, kiiret teenindust ja head hinda, kuid ootavad rohkem teavet hoolduse ja seadmete lisafunktsioonide kohta. City Kliima saab neid tagasisidet ära kasutada, et täiustada oma teenuseid ja pakkuda klientidele veelgi paremaid lahendusi.

City Kliima kliendid kiidavad

  • Olen väga rahul City Kliima töödega ja operatiivsusega küsimuste ja probleemide lahendamisel.
  • Suheldud on mitmete erinevate ettevõtetega aga City kliima osutus kõigist üle pea paremateksning loobusin isegi Kredexi toetusmeetmest kuna teistest ettevõtetest ei saanud adekvaatseid vastuseid või lahendusi.
  • Tublid töötajad!
  • Üldiselt olen rahul nii projektijuhi kui meeskonnaga. Tunnen, et meil klapib ja pean neid oma meeskonnaks. Eeldan, et meil on ka tulevikus hea meeskonnatöö.  
  • Kõik oli suurepärane, eriti et paigaldati Hiiumaale.
  • Seni rahul. Miks peaks vahetama...!
  • Hea ja kiire teenus. Hind oli mõistlik, ja paigaldus meie poolt nõudis paindlikust. Väga viis teenus.
  • Kiire ja asjalik teenindus. Paigaldaja väga kõrge tasemega!
  • Vajaduse korral kiire olukorra hindamine ja vajaduse puhul ka probleemi lahendus.
  • Üldine teenuse tase ja lahendused vastavad minu ootustele.

See artikkel põhineb City Kliima 2024. aasta kliendiuuringul, mis heidab valgust klientide ootustele ja rahulolule ettevõtte teenustega.